ناپولی همچنان در رویای جذب سرمربی مطرح ایتالیایی

ناپولی همچنان در رویای جذب سرمربی مطرح ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه ناپولی قهرمان فصل گذشته سری آ، قصد دارد تلاش دیگری برای جذب آنتونیو کونته، سرمربی سابق تاتنهام و اینتر انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، دی لورنتیس مدیرعامل باشگاه ناپولی هنوز در آرزوی آوردن آنتونیو کونته به این تیم است. او در ماه اکتبر به کونته پیشنهاد سرمربیگری این تیم را داد اما سرمربی ایتالیایی این پیشنهاد را رد کرد ولی دی‌ لورنتیس همچنان تسلیم نخواهد شد.

او آماده ارائه یک پیشنهاد بزرگ برای کونته و انجام یک نقل و انتقالات خوب در تابستان است. روابط بین دی لورنتیس و کونته در این مدت عالی بوده و انتظار می‌رود رویکرد دیگری از طرف پارتنوپی اتخاذ شود.

دی لورنتیس معتقد است که تنها کونته می‌تواند شور و شوق مورد نیاز تیم و هواداران را به آنها برگرداند و این باور وجود دارد که آمدن او باعث می‌شود ناپولی یک بار دیگر مدعی اسکودتو شود.

انتظار می‌رود که ناپولی بودجه کافی برای خود داشته باشد تا بتواند در طول پنجره نقل و انتقالات تابستان فعال باشد و این نه تنها برای متقاعد کردن کونته، بلکه برای جذب بازیکنانی که او می‌خواهد نیز حیاتی خواهد بود. دی لورنتیس در حال حاضر آماده است تا به کونته این قول را بدهد که بازیکنان مدنظر او در تابستان جذب خواهند شد و به همه شکل او و تیمش را حمایت خواهد کرد.

۱۴۲۸