پیولی: اعتقاد، بزرگ‌ترین قدرت ما بود/ خیلی‌خیلی خوشحالم

پیولی: اعتقاد، بزرگ‌ترین قدرت ما بود/ خیلی‌خیلی خوشحالم

خبرگزاری فوتبالی - شاگردان استفانو پیولی موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 ساسولو را شکست دهند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی میلان که به تازگی قراردادش تمدید شده، پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت :" خیلی خوشحالم که این شانس را دارم تا هدایت چنین باشگاه معتبری را در دست داشته باشم. تیمی که می‌دانم از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند رشد کند. بدیهی است که خیلی خوشحالم، آینده‌ی ما اکنون است و باید روی سه بازی بعدی متمرکز شویم، همانطور که کار های زیادی برای انجام دادن داریم پس می‌توانیم از 3 اوت به آینده فکر کنیم. این باشگاه با من بسیار منصفانه رفتار کرد. در جلساتی که با باشگاه داشتم به من گفته شد که هنوز تصمیمی گرفته نشده است و انتخاب نهایی بر اساس ارزیابی های آخر فصل صورت خواهد گرفت. پس از قرنطینه، ما در جدول در جایگاه سوم قرار می‌گیریم و با آتلانتا برابری می‌کنیم."

استفانو پیولی درباره‌ی رابطه‌اش با مدیران باشگاه گفت :" من همیشه با ایوان گازیدیس (مدیر اجرایی میلان) صحبت کرده‌ام. گازیدیس یک هفته قبل از بازی با جنوا با من ملاقات داشت. وقتی که شایعات آغاز شد او در جلسه‌ای علنی برای من و بازیکنان تشریح کرد که هنوز هیچ تصمیمی قطعی نشده است. در آن زمان هنوز 12 بازی داشتیم. من با مالدینی که هر روز در میلان حضور دارد، رابطه‌ی نزدیک تری داشتم اما گازیدیس اخیرا بسیار بیشتر از گذشته در اینجا حضور داشته، او همیشه کارِ مرا تحسین کرده است. من روز دوشنبه تماسی را دریافت کردم و از قصد آن‌ها برای تمدید قرار داد با خبر شدم."

پیولی درباره‌ی شرایط تیم و اوضاعِ خودش در میلان گفت :"من از تیم، هواداران و باشگاه راضی هستم. کارِ ما تازه شروع شده و این یکی از معتبر ترین باشگاه‌های جهان است. می‌خواهیم که آنچه را که می‌توانیم انجام دهیم، نشان دهیم. مردم درباره‌ی آینده صحبت می‌کنند، اما هنوز سه بازی وجود دارد. ما پایه‌های محکمی داریم، بازیکنانِ جوانی که قبلا کیفیت خود را نشان داده‌اند و می‌توانند قوی تر شوند. همیشه در اینجا احساس خوبی داشتم، هیچ‌وقت مشکلی نداشتم و احساسی منفی نسبت به خودم حس نکردم. درست است که سوالاتی پیرامون من وجود داشت، اما ما مربی هستیم. همه‌ی ما بر اساس نتایج، ارزیابی می‌شویم. من دوست داشتم با این ترکیب کار کنم. ما در حال انجام یک رقابت بسیار دشوار و جذاب هستیم. بازیکنان زیادی را از دست دادیم، بنابراین جمعه تمامِ تلاشمان را خواهیم کرد."

مربی ایتالیایی در مورد جایگاهی که در این رقابت‌ها کسب کرده‌اند گفت :" من به کاری که می‌کردیم اعتقاد داشتم، به کیفیتِ این تیم و توانایی آن در دستیابی به نتایج اعتقاد داشتم. من اعتقاد داشتم که می‌توانم بازیکنان را مجبور کنم که به خودشان باور داشته باشند. این یک روند طولانی بود، کارِ ساده‌ای نبود. به خصوص وقتی که فصل را با آن‌ها شروع نکردم. به نظرم اعتقاد بزرگ‌ترین قدرت ما بود." 

جانلوکا دی مارزیو، خبرنگار مشهورِ اسکای اسپورت ایتالیا، خاطر نشان کرد که استفانو پیولی پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر دریافت می‌کرده است اما با وجود اینکه خبر هایی پیرامون آمدن رانگنیک به میلان مطرح بوده، پیشنهادات را رد می‌کرده است تا منتظر میلان بماند. پیولی در این باره گفت :"من همین را می‌خواستم، می‌خواستم و به آن امید داشتم. خیلی خیلی خوشحالم."

1470