رسمی؛ رانگنیک، سرمربی میلان نخواهد شد

رسمی؛ رانگنیک، سرمربی میلان نخواهد شد

خبرگزاری فوتبالی - وکیل رالف رانگنیک، مربی آلمانی، رسما تایید کرد که مذاکرات آن‌ها با میلان متوقف شده است و این مربی آلمانی نقشی در پروژه‌ی میلان نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، شایعه‌ی پیوستن رانگنیک به میلان، توسط رسانه‌های آلمانیِ بیلد و کیکر منتشر شده بود اما اکنون مارک کوسیکه، وکیلِ رالف رانگنیک که ایجنت یورگن کلوپ نیز هست، تاکید کرده که هیچ‌گونه توافقی میان میلان و مربی آلمانی حاصل نشده است. میلان و رانگنیک به این نتیجه رسیده‌اند که در حال حاضر زمانِ مناسبی برای همکاری نیست و به دلیل نتایج خوبی که استفانو پیولی در سری آ کسب کرده است، جایگاهی در باشگاه ایتالیایی برای رانگنیک وجود ندارد. استفانو پیولی در هشت بازی اخیر شکست ناپذیر بوده است (6 برد و 2 تساوی) و بازیکنانی مثل هاکان چالهان‌اوغلو و زلاتان ابراهیموویچ به طور علنی از حضور او در این باشگاه حمایت کرده‌اند.

 پیولی تا ژوئن 2021 با میلان قرار داد دارد، بنابراین اگر اخراج شود، میلان مجبور به پرداخت غرامت خواهد بود. میلان هنوز هم در حال پرداخت غرامت به مارکو جامپائولو، مربی سابق خود که از اکتبر برکنار شد، می‌باشد. رانگنیک می‌خواست در میلان نقش سرمربی و مدیر ورزشی را بازی کند تا بدین ترتیب، پائولو مالدینی نیز کنار گذاشته شود. این کار عملا در فوتبال ایتالیا بی‌سابقه بوده و جنجالی به نظر می‌رسید.

در هر صورت با بهبود نتایج میلان، زیر نظر استفانو پیولی به نظر می‌رسد که سران این باشگاه متقاعد شده‌اند تا حداقل برای یک فصل دیگر همکاری خود را با او ادامه دهند.

1470