سرنوشت مایکل کریک با آمدن رالف رانگنیک چه می‌شود؟

سرنوشت مایکل کریک با آمدن رالف رانگنیک چه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل کریک شب گذشته در پیروزی سه بر دو منچستر یونایتد مقابل آرسنال آخرین بازی خود را به عنوان سرمربی منچستر یونایتد برگزار کرد و برای آخرین بار در این فصل روی نمیکت شیاطین سرخ نشست چرا که رالف رانگیک از بازی بعدی قرار است هدایت منچستر یونایتد را بر عهده داشته باشد و روی نیمکت این تیم بنشیند.

به گزارش فوتبالی، کریک سه بازی به عنوان سرمربی موقت منچستر یونایتد فعالیت کرد و در این سه بازی توانست ویارئال را شکست دهد و مقابل آرسنال هم یک شب جادویی را در اولدترافورد رقم بزند. البته او مقابل چلسی هم به تساوی یک بر یک رسید.

اکنون که دوره مربیگری مایکل کریک در منچستر یونایتد به پایان رسیده است، او قصد دارد شیاطین سرخ را به طور کامل ترک کند و نمی خواهد در این باشگاه بماند. بدین ترتیب با آمدن رالف رانگنیک، مایکل کریک دیگری پُست و سمتی در این باشگاه نخواهد داشت و باید دید که ادامه دوران مایکل کریک به چه شکل رقم خواهد خورد.

کریک در دوران حضور اوله گونار سولشر در منچستر یونایتد و در ابتدای این فصل به عنوان دستیار سرمربی نروژی فعالیت می کرد و با اخراج سولشر، کریک سرمربی موقت منچستر یونایتد شد و اکنون دوره او هم به پایان رسیده است.

1470