ستین: حس نمی‌کنم که مسی من را مقصر معرفی کرده باشد

ستین: حس نمی‌کنم که مسی من را مقصر معرفی کرده باشد

خبرگزاری فوتبالی - کیکه ستین سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل آلاوز در آخرین بازی لالیگای 20-2019 شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، مسی بعد از شکست مقابل اوساسونا به شدت از کادر فنی انتقاد کرد تا برخی بگویند که ستاره آرژانتینی خواستار اخراج ستین است. سرمربی بارسلونا در این بازی صحبت کرد:" قطعا من و مسی در مورد برخی چیزها با هم موافق هستیم و در مورد برخی چیزها نه. او در مورد برخی مسائل حق دارد. در برخی بازیها بد بودیم و طبیعتا با چنین بازیهایی نمی توان به چیزی رسید اما بازیهای خوبی هم داشتیم و اگر مثل آن بازیها باشیم می توانیم جام ببریم. باید منسجم باشیم و این یک واقعیت است.  اگر مثل بازی با ویارئال باشیم قطعا می توانیم چمپیونزلیگ را ببریم چرا که می توانیم ثبات داشته باشیم و بهترین عملکردمان را ارائه بدهیم."

ستین در این باره که آیا مسی او را مقصر قلمداد کرده هم صحبت کرد و گفت:"به هیچ وجه چنین حسی نداشتیم. شاید از حرفهایش برداشت اشتباهی صورت گرفته است. در لحظات ناامیدی احساساتی ایجاد می شوند و حرفهایی زده می شوند که بهتر است زیاد به آنها اهمیت ندهیم. همه به یک استراحت نیاز داریم تا ذهنمان را پاک کنیم، تحول ایجاد کنیم و این تیم را به همان چیزی تبدیل کنیم که در طول سالها بوده است."