رونالدو و ایموبیله می توانند کفش طلا را از لواندوفسکی بگیرند؟

رونالدو و ایموبیله می توانند کفش طلا را از لواندوفسکی بگیرند؟

خبرگزاری فوتبالی - رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با 34 گل و 68 امتیاز در حال حاضر در صدر جدول کفش طلا قرار دارد و امید زیادی به کسب جایزه دارد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات لیگ آلمان تمام شده و لواندوفسکی دیگر نمی تواند آمارش را بهتر کند. از میان بازیکنان فعال و لیگ هایی که هنوز تمام نشده به نظر می رسد که چیرو ایموبیله و کریستیانو رونالدو بیشترین شانس را برای تهدید او دارند. در حقیقت ایموبیله در حال حاضر 29 گل زده و رونالدو 26 گل. در واقع هم لاتزیو و هم یوونتوس هفت بازی تا پایان لیگ ایتالیا فرصت دارند که به لواندوفسکی نزدیک شوند. مهاجم ایتالیایی به پنج گل نیاز دارد و مهاجم پرتغالی به هشت گل که البته رسیدن رونالدو به این رکورد تا حد زیادی بعید به نظر می رسد.

در حال حاضر ایموبیله با 29 امتیاز دوم است، ورنر که فصل برایش تمام شده 28 گل به ثمر رسانده و سوم است، رونالدو با 26 گل در رده چهارم قرار گرفته و هالند نیز در دورتموند و سالزبورگ در لیگ آلمان و اتریش 29 گل زد و مجموعا 50 امتیاز کسب کرد چرا که امتیاز گلهایش در لیگ اتریش کمتر از بوندسلیگاست و به همین خاطر ارلینگ در رده پنجم قرار دارد. لیونل مسی با 22 گل در رده هفتم قرار دارد. لئو خیلی بعید است که در چهار بازی پیش رو بتواند 12 گل بزند و به نظر می رسد که امسال شانسی برای کفش طلا ندارد.