جدول کفش طلا: لواندوفسکی خطر رونالدو را حس می کند

جدول کفش طلا: لواندوفسکی خطر رونالدو را حس می کند

خبرگزاری فوتبالی - جنگ کفش طلا با دبل رونالدو و گلزنی ایموبیله در بازی یوونتوس و لاتزیو دوباره داغ شد.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی بعد از قرنطینه روند بی نظیر داشته است. او نه تنها یوونتوس را به اسکودتو نزدیک کرده بلکه تعداد گلهایش در این فصل در لیگ ایتالیا را به عدد 30 رسانده و به رابرت لواندوفسکی به عنوان آقای گل بوندسلیگا با 34 گل نزدیک شده است.در فاصله چهار بازی تا پایان لیگ ایتالیا حالا رونالدو و ایموبیله 30 گله فقط چهار گل با مهاجم لهستانی فاصله دارند. اگر این دو مهاجم پنج گل به ثمر برسانند کلا کفش طلا را از دست مهاجم بایرن مونیخ خواهند ربود و خودشان می توانند این جایزه را ببرند.

رونالدو اگر یک گل دیگر در لیگ ایتالیا در این فصل به ثمر برساند، رکورد تعداد گل مهاجمان والنسیا در یک فصل را خواهد شکست. رکوردی که از سال 1934 تا کنون پابرجا بوده است و حالا ستاره پرتغالی این فرصت را دارد تا پس از 86 سال این رکورد را بشکند.

در حال حاضر رابرت لواندوفسکی با 34 گل و 68 امتیاز در صدر جدول کفش طلا قرار دارد و البته با توجه به اتمام بوندسلیگا شانسی برای بهبود آمارش ندارد. چیرو ایموبیله و رونالدو با 30 گل و 60 امتیاز در رده بعدی قرار دارند. تیمو ورنر با 28 امتیاز و 56 امتیاز و مسی با 25 گل و 50 امتیاز در رده های بعدی هستند که البته فصل برایشان تمام شده و شانسی برای کسب جایزه ندارند.

4125