کریستیانو رونالدو، امتیازآور ترین بازیکن سری آ

کریستیانو رونالدو، امتیازآور ترین بازیکن سری آ

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره‌ی پرتغالی یوونتوس، سری آ را با 31 گل به پایان برد و نتوانست آقای گل شود اما تبدیل به امتیاز آور ترین بازیکنِ این فصلِ لیگ ایتالیا شد.

به گزارش فوتبالی، رقابت بر سر آقای گلی در لیگ ایتالیا در این فصل بسیار داغ بود و چیرو ایموبیله و کریستیانو رونالدو تا هفته‌های پایانی در کورس رقابت بودند که در نهایت مهاجم ایتالیایی فاتح عنوان آقای گلی شد و توانست فوق ستاره‌ی پرتغالی را در این راه شکست دهد. ایموبیله علاوه بر عنوان آقای گلی، توانست کفش طلا را هم بدست بیاورد و روبرت لواندوفسکی را در این مسیر کنار بزند. ایموبیله با 36 گل در این فصل از سری آ توانست با رکورد بیشترین گلِ زده در یک فصل از لیگ ایتالیا که متعلق به گونزالو هیگواین بود، برابری کند. لاتزیو در نهایت در جایگاه چهارم سری آ قرار گرفت و توانست سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.

اما کریستیانو رونالدو که با یوونتوس قهرمان سری آ شد و در این مسیر 31 گل به ثمر رساند، تبدیل به امتیازآور ترین بازیکن در سری آ شد. به طوری که او با این 31 گلش توانست 24 امتیاز برای بیانکونری بدست آورد. به طوری که اگر گل های رونالدو نبود، یوونتوس به جای 83 امتیاز، 59 امتیاز می‌گرفت. رونالدو با کسب 24 امتیاز برای یووه به واسطه‌ی گل هایش تبدیل به امتیاز آور ترین بازیکن سری آ در فصل 2019/20 شد.

1470