مسی بارسلونای ستین، بدترین مسی یک دهه اخیر!

مسی بارسلونای ستین، بدترین مسی یک دهه اخیر!

خبرگزاری فوتبالی – لیونل مسی در بارسلونای تحت هدایت ستین بدترین آمار یک‌ دهه اخیر خود را بر جای گذاشته و در ۶۳ درصد بازی‌ها اصلا گلی به ثمر نرسانده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در بازی مقابل سلتاویگو گلی برای بارسلونا به ثمر نرساند تا به این ترتیب هم یک بازی دیگر را هم بدون گل زده پشت سر گذاشته باشد و هم بارسا ۲ امتیاز حیاتی را از دست داده باشد. بازی مقابل سلتاویگو سومین دیداری بود که مسی نتوانست در آن گل بزند و به این ترتیب او در۱۰ بازی از ۱۶ دیداری که ستین هدایت بارسا را بر عهده داشته گلی به ثمر نرسانده و آماری بسیار ضعیف بر جای گذاشته است. حتی در زمانی که تاتا مارتینز در بارسلونا حضور داشت و مسی بدترین سال خود از لحاظ آماری را در فصل ۱۴-۲۰۱۳ پشت سر می‌گذاشت او توانست ۴۱ گل بزند اما حالا تنها ۲۶ گل زده. یعنی تنها در ۳۷ درصد بازی‌ها.

مسی حالا برای اولین در یک دهه گذشته تعداد گل‌هایش به عدد ۴۰ نخواهد رسید زیرا تنها ۷ بازی در لالیگا برای او باقی مانده و در لیگ قهرمانان هم حداقل یک بازی دور برگشت مقابل ناپولی و حتی اگر بارسلونا به فینال برود هم ۴ بازی. بعید به نظر می‌رسد مسی حتی نمی‌تواند رکورد ۳۸ گل خود در اولین فصل حضور پپ در بارسلونا را هم تکرار کند.

1101