کریستیانو رونالدو و باز هم تغییره چهره ای عجیب

کریستیانو رونالدو و باز هم تغییره چهره ای عجیب

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس به نظر می رسد که در تابستان تمرکز عجیبی روی تغییر مدل مو و تغییر ظاهرش دارد و سعی می کند که حتی المقدور به عجیب ترین اشکال ممکن هوادارانش را شگفت زده کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی یوونتوس که از زمان بازگشت از قرنطینه چندین و چند بار با چهره ها و ظواهر مختلف ظاهر شده و هوادارانش را شگفت زده کرده، این بار مدل مویی شگفت انگیز را در عکسی که کنار کوادرادو گرفته، انتخاب کرده است. شماره هفت یوونتوس در بازگشت از قرنطینه هنوز روی فرم خود نیامده و صرفا به لطف پنالتی ها توانسته گلزنی کند اما با این وجود نمی خواهد روحیه اش را از دست بدهد و سعی می کند که به یووه کمک کند تا قهرمان لیگ ایتالیا شود و او برای دومین سال پیاپی اسکودتو را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

یووه بعد از شکست در فینال جام حذفی ایتالیا تمام تمرکز خود را روی قهرمانی لیگ گذاشته است، هدفی که چندان هم غیرممکن و دور از دسترس به نظر نمی رسد. البته آنها باید روی بازی برگشت مقابل لیون هم تمرکز کنند تا بتوانند در لیگ قهرمانان اروپا هم شانس داشته باشند. کریستیانو امیدوار است که با سومین تیم مختلف هم قهرمان اروپا شود.