سولسشر: دوست دارم روی کین و پل اسکولز در تیم فعلی منچستریونایتد بازی کنند

سولسشر: دوست دارم روی کین و پل اسکولز در تیم فعلی منچستریونایتد بازی کنند

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی فعلی یونایتد از اسکولز و روی کین به عنوان دو بازیکن مورد علاقه‌اش برای حضور در تیم فعلی منچستر نام برد.
به گزارش فوتبالی، اوله‌گونار سولسشر، سرمربی تیم منچستریونایتد که در دوران حضور خود در این تیم توانسته بود سه‌گانه کسب کند یکی از با سابقه‌ترین بازیکنان منچستر است که بیش از ۳۵۰ بار پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرده و ۱۱ سال در این تیم، در کنار بازیکنان بی‌شماری بازی کرده است.
وقتی در گفت و گو با ShivNadarFoundation از سولسشر پرسیده شد دوست داشته کدام بازیکن سابق منچستر یونایتد به تیم فعلی اضافه شود گفت: این سوال واقعا منصفانه نیست. فقط باید یک بازیکن را نام ببرم؟ امکان دارد دو بازیکن را نام ببرم؟ دو بازیکنی که در فینال ۹۹ حضور نداشتند. می‌توانم روی کین و پل اسکولز را انتخاب کنم.  از طرفی غیر منصفانه است که از رونالدو نام نبرم که قطعا بهترین بازیکن دنیا است. من در کنار او بازی کردم. پس او را هم انتخاب می‌کنم. در کنار پل اسکولز و روی کین. عجب خط هافبک قدرتمندی خواهیم داشت!
سولسشر در ادامه گفته: دلیل انتخاب روی کین این است که او روی تمام ما تاثیر می‌گذاشت و حضورش روی تمام تیم تاثیرگذار بود. روی را به عنوان پاسخ سوال شما انتخاب می‌کنم و پل اسکولز را جوری که شما متوجه نشوید به طور غیر قانونی وارد تیم می‌کنم تا دو نفر را انتخاب کرده باشم.

1101