پل اسکولز: پارک جی سونگ مثل یک کابوس بود

پل اسکولز: پارک جی سونگ مثل یک کابوس بود

خبرگزاری فوتبالی –پل اسکولز، هم تیمی سابق پارک جی‌سونگ در تیم منچستر یونایتد، با تمجید از پارک، یارگیری‌اش توسط او را دیوانه وار می‌داند.
به گزارش فوتبالی، جی‌سونگ کره‌ای در یارگیری نفر به نفر بسیار مشهور بود. به نحوی که پیرلو از یارگیری توسط او در بازی میلان – منچستر یونایتد کلافه شده بود و بارها به این مسئله اشاره کرده بود. حالا هم اسکولز در این رابطه حرف‌های جالبی بیان می‌کند.
اسکولز در گفت و گو با شبکه تلویزیونی منچستر یونایتد به وس براون، مجری برنامه گفته: به خاطر دارم تو در یارگیری نفر به نفر مسئول مهار من بودی اما در این کار تنها نبودی. می‌دانی چه کسی بدترین فرد بود؟ پارک جی‌سونگ! او باورنکردنی و مانند یک کابوس بود. به خاطر داری با پیرلو چه کار کرد؟ تمام روز انرژی داشت و نظمش در کار باورنکردنی بود. او عادت داشت نزدیک من بیاید و بدون زدن یک کلمه حرف در کنار من راه برود. من هم اعضابم خورد می‌شد که چرا حداقل با من حرف نمی‌زنی؟ حداقل در کنار من بخند. اما او فوق‌العاده بود. در چشمان شما زل می‌زد و شما متوجه می‌شدید امروز بیچاره خواهید شد!

پارک جی سونگ در سال ۲۰۰۵ و با مبلغ ۴ میلیون پوند از آیندهوون به منچستر یونایتد پیوست. او ۲۰۳ بازی برای یونایتد انجام داد و موفق به کسب ۱۳ جام شد.

1101