پل اسکولز: منچستریونایتد باید پول خرج کند؛ به سانچو نیاز دارند

پل اسکولز: منچستریونایتد باید پول خرج کند؛ به سانچو نیاز دارند

خبرگزاری فوتبالی - سویا با نتیجه‌ی دو بر یک مقابل منچستر یونایتد به پیروزی رسید تا شیاطین سرخ از رسیدن به فینال لیگ اروپا باز بمانند. منچستریونایتد اخیرا در جذب جیدون سانچو هم ناکام مانده بود چرا که باشگاه دورتموند در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که برای فصل آینده روی وینگرِ انگلیسی خود حساب باز کرده است و قصد فروش او را ندارد. اکنون پل اسکولز معتقد است که شیاطین سرخ نیاز مبرمی به بازیکنی مثل سانچو دارند.

به گزارش فوتبالی، اولین بازی از نیمه نهایی لیگ اروپا با شکست منچستر یونایتد همراه بود. مدافعان منچستر در این بازی عملکرد فضاحت باری داشتند، مسئله‌ای که باز هم انتقادات را بر علیه ویکتور لیندلوف و هری مگوایر بر می‌انگیزد. پل اسکولز معتقد است که منچستریونایتد باید بیش از این ها روی تیمش سرمایه گذاری کند. هافبک اسطوره‌ای منچستر در مصاحبه با بی تی اسپورت گفت:" اگر آنها می خواهند جام های قهرمانی را بدست آورند ، باید پول خرج کنند. امشب فرصت هایی ایجاد کردند اما اگر سانچو در این تیم حضور داشته باشد آنها موفق به گلزنی می‌شوند."

اسکولز درمورد عملکرد خط دفاعی منچستریونایتد گفت:" عملکرد دفاعی آن‌ها روی گلی که خوردند، شوکه کننده بود. مطمئناً ویکتور لیندلوف به عنوان یک دفاع وسط ، باید در مرکز خط دفاعی توجهش به مهاجم نوک حریف باشد. شکل ایستادنِ او اشتباه است."

1470