اسکولز: منچستر یونایتد باید هرچه سریع‌تر از شر سانچز خلاص شود

اسکولز: منچستر یونایتد باید هرچه سریع‌تر از شر سانچز خلاص شود

خبرگزاری فوتبالی –  اسکولز اعتقاد دارد منچستر یونایتد باید هرچه سریع‌تر از شر الکسیس سانچز، بازیکن این تیم که به طور قرضی در اینتر بازی می‌کند خلاص شود و او را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، پل اسکولز، هافبک افسانه‌ای تیم منچستر یونایتد در جدیدترین گفت و گوی خود با BT اسپورت درباره الکسیس سانچز گفته: هرچه زودتر از شر او راحت شویم بهتر است او بازیکن ضعیفی برای منچستر یونایتد است. زمانی که فرگوسن از منچستر رفت به مدت ۴ یا ۵ سال استخدام و جذب بازیکنان جدید بسیار بد پیش رفت و سانچز بخشی از آن نقل و انتقالات بود. او در آرسنال بازیکن خوبی به نظر می‌رسید. او در بارسلونا هم خوب بود اما بنا به دلایلی نتوانست در منچستر یونایتد بدرخشد. من فقط از سولسشر ممنونم زیرا جذب بازیکنان جدید را در مسیر درستی قرار داده است. امیدوارم آن‌ها در نقل و انتقال و جذب بازیکنانی مانند سانچز اشتباهی انجام ندهند.

اسکولز در ادامه افزود: زمانی که با سانچز قرارداد امضا شد همه خوشحال بودند اما او هرگز شبیه زمان حضورش در آرسنال بازی نکرد. بنابراین همه چیز خوب پیش نرفت. او امسال در اینتر خوب بازی کرده و گل زده است. بعضی اوقات به عنوان بازیکن، باید در شرایط خوب بدنی باشید. شرایط برای او در منچستر خوب پیش نرفت و در فرم خوبی قرار نداشت.

1101