عزم جزم یونایتد برای خرید جیدون سانچو

عزم جزم یونایتد برای خرید جیدون سانچو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد منچستریونایتد قصد دارد جیدون سانچو، پدیده 18ساله انگلیسی باشگاه بوروسیا دورتموند را به گران‌ترین فوتبالیست انگلیسی تاریخ تبدیل کند.

بر اساس این گزارش، منچستریونایتد که می‌داند برای به خدمت گرفتن سانچو، رقیب قدرتمندی مثل باشگاه ثروتمند پاری سن ژرمن دارد، حاضر است با هزینه کردن مبالغی هنگفت، سانچو را به انگلیس بیاورد. دیلی‌میل می‌گوید اگر منچستریونایتد به این هدف خود برسد، جیدون سانچو به گران‌قیمت‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ تبدیل خواهد شد.

سانچو که از رقیب همشهری یونایتد، منچسترسیتی به دورتموند منتقل شده در فصل جاری برای زردپوشان آلمانی 14 گل به ثمر رسانده و یکی از موثرترین بازیکنان دورتموند بوده است.

وینگر تکنیکی دورتموند تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد اما دیلی‌میل می‌گوید با وجود آنکه دورتموند اعلام کرده قصدی برای فروش سانچو ندارد منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن او مصمم است. گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست انگلیسی تاریخ تا این لحظه کایل واکر است که در سال 2017 با قراردادی به ارزش 53 میلیون پوند به منچسترسیتی منتقل شده است.

بر اساس این گزارش، ارزش جیدون سانچو بیش از 100 میلیون پوند برآورد می‌شود که البته تا رسیدن به رکورد گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقال دنیای فوتبال، یعنی انتقال نیمار به پاری سن ژرمن فاصله زیادی دارد.