ماجرای کوتینیو و منچستر یونایتد؛ سولسشر او را نمی‌خواهد!

ماجرای کوتینیو و منچستر یونایتد؛ سولسشر او را نمی‌خواهد!

خبرگزاری فوتبالی – در حالی که فیلیپه کوتینیو در گیر و دار انتخاب تیم بعدی خود بین بارسلونا و بایرن مونیخ است، منچستر یونایتد هم می‌خواسته شانس خود را برای به دست آوردن این بازیکن برزیلی امتحان کند.
به گزارش فوتبالی، کوتینیو درخشش خود را پس از پیوستن از اینتر به لیورپول اغاز کرد. او با لباس قرمزپوشان مرسی‌ساید بی‌نظیر کار کرد و باعث شد تا باشگاه‌هایی اروپایی برای جذب او جدال داشته باشند که انتخاب او بارسلونا بود. انتخابی نادرست که عمر مفید آن یک سال بود و او مجبور شد برای بازی بیشتر به طور قرضی بایرن مونیخ بپیوندد. کوتینیو در دوران حضور در بوندس لیگا در ۳۲ بازی خود توانست ۹ گل بزند و ۸ پاس گل به هم تیمی‌هایش داده است. رسانه UTD هم به نقل از ESPN اعلام کرده شانس مذاکره با کوتینیو و صحبت برای جذب او را داشته و آن را به سولسشر پیشنهاد کرده اما سرمربی منچستری‌ها این شانس را رد کرده است.
عدم جذب کوتینیو برای منچستر یونایتد منطقی به نظر می‌رسد زیرا هزینه خرید او با سیاست جدید نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ مطابقت ندارد. از سوی دیگر او به عنوان یک وینگر می‌خواهد به منچستر یونایتد بپیوندد که اولویتش جذب سانچو است. پس جایگاه چندان مطمئنی در منچستر یونایتد نخواهد داشت.

1101