عکس؛ تیم منتخب گران‌ترین نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر انگلیس

عکس؛ تیم منتخب گران‌ترین نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های انگلیسی در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال همچون سال‌های گذشته خرج زیادی کردند و حالا در این مطلب تیم منتخب گران‌ترین نقل و انتقالات این فصل فوتبال انگلیس را بررسی می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی، پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024 به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های اروپایی تمام تلاش خود را می‌کنند تا نقاط ضعف تیم خود را به بهترین شکل ممکن پوشش دهند. در بین این تیم‌ها، انگلیسی‌ها مثل همیشه بیشترین هزینه را انجام دادند. حال در این مطلب قرار است تا با تیم منتخب گران‌ترین نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر انگلیس آشنا شویم.

در قاب دروازه، داوید رایا قرار دارد. سنگربان اسپانیایی سابق برنتفورد که فصل گذشته به صورت قرضی در آرسنال بازی می‌کرد، پس از نمایش‌های درخشان خود مدیران آرسنال را مجاب کرد تا در تابستان امسال بند خرید دائمی او را بپردازند. بنابراین رایا با 32 میلیون یورو به صورت دائمی راهی آرسنال شد تا تبدیل به گران‌ترین گلر تابستان امسال لیگ برتر انگلیس شود.

در خط دفاعی دو خرید از منچستریونایتد حضور دارند. شیاطین سرخ با خرید لنی یورو و ماتیس دلیخت خط دفاعی تیم خود را دچار تحول و بازسازی کردند. ریکاردو کالافیوری و کیلمن، دو بازیکن دیگری هستند که در خط دفاعی این تیم حضور دارند.

در خط هافبک گری، آمادو اونانا و اندرسون حضور دارند. پدرو نتو، ژائو فلیکس و سولانکه هم خط آتش تیم منتخب گران‌ترین نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس را تشکیل می‌‎دهند. نکته جالب در خصوص این تیم این است که هیچ بازیکنی از منچسترسیتی در آن حضور ندارد.

1428