رقم بسیار عجیب بودجه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد برای تابستان

رقم بسیار عجیب بودجه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد برای تابستان

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد ممکن است وادار شود تا پس از بودجه 35 میلیون پوندی که برای تقویت ترکیب این تیم در تابستان در نظر گرفته شده است، از راه های دیگری بودجه نقل و انتقالاتی خود را افزایش دهد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در تابستان پیش رو و پس از فصل ناامید کننده ای که تحت هدایت اریک تن هاگ سپری کردند و با حضور در رتبه 8 ام لیگ، بدترین رتبه تاریخ باشگاه را رقم زدند، به دنبال تقویت دوباره ترکیب خود خواهند رفت.  

در حالی که رسانه دیلی میل، بودجه نقل و انتقالاتی این تیم انگلیسی را فاش کرده است، به نظر می‌رسد یونایتد پیش از تلاش برای هزینه های بزرگ، باید چند بازیکن خود را بفروشد. پیش از این گزارش شده بود که یونایتد به پیشنهادات برای اکثر بازیکنان ترکیب اصلی خود گوش خواهد داد و تنها سه بازیکن شامل کوبی ماینو، الخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند از این قاعده مستثنی هستند، هرچند که خود تن هاگ این شایعه را حرفی مسخره خطاب کرده بود.   با این حال به نظر یونایتدی ها مجبور خواهند بود تا برای افزایش بودجه محدود خود، دست به فروش چندین بازیکن خود بزنند.

رسانه دیلی میل ادعا کرده است که بودجه ابتدایی منچستر یونایتد در تابستان امسال، تنها 35 میلیون پوند خواهد بود که با توجه به شرایط بازار نقل و انتقالات، رقمی بسیار عجیب به شمار می‌آید.

2102