سولسشر: این بردها برای منچستر یونایتد موفقیت به حساب نمی‌رود

سولسشر: این بردها برای منچستر یونایتد موفقیت به حساب نمی‌رود

خبرگزاری فوتبالی – تیم منچستر یونایتد با درخشش گرین‌وود و برونو فرناندز توانست برایتون را ۳-۱ شکست دهد و فاصله خود با چلسی رده چهارمی را کمتر کند.

به گزارش فوتبالی، سولسشر پس از برد شاگردانش مقابل برایتون به خبرنگاران گفت: میسون گرین‌وود روز به روز بهتر می‌شود. می‌توانید رشد و بلوغ او را ببنید. او ۱۸ سال دارید و بیشتر از او خواهیم شنید. در طول سال بارها گفتم اگر بتوانیم خودمان را به محوط جریمه حریف برسانیم او فرصت بیشتری پیدا می‌کند اما در بازی شب گذشته، حفظ توپ او و انتقال توپ و حرکات گرین‌وود عالی بود. خیلی خوب است که او با پای چپ و راستش به داخل و بیرون حرکت کند. میسون یک استعداد فوق‌العاده است که باید مراقبش باشیم و سعی کنیم او را به سطح یک بازیکن درجه یک برسانیم. گرین‌وود حالا عالی کار می‌کند اما هنوز جوان است و باید چیزهای زیادی یاد بگیرد.

برد منچستر یونایتد باعث شد تا آن‌ها با یک بازی بیشتر از چلسی به ۲ امتیازی این تیم برسند. سولسشر در این رابطه می‌گوید: ما تا کسب جامی بزرگ فاصله داریم زیرا جایگاهی که حالا در آن قرار داریم موفقیت ویژه‌ای برای منچستر یونایتد نیست اما وضعیت تیم در حال بهبود است. هنوز لیگ اروپا و جام حذفی را داریم، می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان بگیریم و مصدومان در حال برگشتن هستند. سبک بازی ما بهتری شده است.

1101