سولسشر پس از تساوی منچستر یونایتد: ناراحتم؛ فکر می‌کردم ۳ امتیاز را گرفته‌ایم

سولسشر پس از تساوی منچستر یونایتد: ناراحتم؛ فکر می‌کردم ۳ امتیاز را گرفته‌ایم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی شیاطین سرخ پس از تساوی ۲-۲ با ساوتهمپتون که در پی گل دقیقه پایانی رقیب رقم خورد صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سولسشر پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: بدترین زمان ممکن گل خوردیم اما چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد. باید این مسئله را قبول کنیم زیرا بسیاری از بازی‌ها را خودمان این‌گونه برده‌ایم. همه این‌ها بخشی از یادگیری برای تیم است. ناراحتم زیرا تصور می‌کردیم ۳ امتیاز را در اختیار داریم.

سولسشر در ادامه افزود: احتمالا شایسته کسب ۳ امتیاز نبودیم. آن‌ها عالی بازی کردند. حریف از لحاظ فیزیکی خوب بود. هرگز ریتم‌مان در پاس دادن را درست ایجاد نکردیم. مخصوصا زمانی که ۲-۱ جلو افتاده بودیم اما موقعیت ایجاد کردیم و فوتبال خوبی را در بعضی لحظات نشان دادیم.

سولسشر برای پنجمین بازی پیاپی از یک ترکیب ثابت استفاده کرد. او به خبرنگار اسکای اسپرت گفته: به اندازه کافی ریکاوری کرده‌ایم و عدم بردن در بازی فقط به این مسئله برمی گردد که نتوانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

در نیمه اول بازی در یک صحنه اوریل رومئو تکل بسیار بدی روی پای گرین وود زد که به نظر بسیاری از هواداران باید اخراج می‌شد. سولسشر در این رابطه گفت: من مج پای خودم را می‌شناسم و می دانم زیر آن خطا توان مقاومت نخواهد داشت. خطای بدی بود اما به اندازه کافی درباره VAR صحبت کرده‌ام.

1101