رنه هیگوئیتا: پلیس من را تحت فشار قرار داد؛ با پابلو اسکوبار هیچ ارتباطی نداشتم

رنه هیگوئیتا: پلیس من را تحت فشار قرار داد؛ با پابلو اسکوبار هیچ ارتباطی نداشتم

خبرگزاری فوتبالی – اسطوره دروازه‌بانی کلمبیا اعلام کرده هیچ وقت با اسکوبار در ارتباط نبوده است.
به گزارش فوتبالی، رنه هیگوئیتا، دروازه‌بان مشهور کلمبیایی که حرکت عقرب او به شدت مشهور است و در تیتراژ بسیاری از برنامه‌های ورزشی استفاده شده روابطش با پابلو اسکوبا، قاچاقچی مشهور کشور کلمبیا را تکذیب کرده است.
هیگوئیتا درباره روابطش با پابلو اسکوبار به فاکس اسپرت گفته: زمانی که تعقیب و آزار و اذیت اسکوبار آغاز شد، ماموران تصمیم گرفتند تمام دوستان او را دستگیر کنند. من را هم تحت فشار گذاشتند تا جای اسکوبار را لو دهم اما من هیچ چیز نمی‌دانستم. من دوست او نبودم اما زمانی که رفتم تا او را ببینم، مردم من را جزء دوستان او قلمداد کردند. مامورین می‌دانستند که من بی‌گناهم. درباره داستان اسکوبار باید بگویم من در جریان تمام اتفاقاتی که در کشورمان رخ می‌داد نبودم. من تنها در آزادی دختری که با او به کلسیا رفته بودم حضور داشتم و اگر با آلوارو اوریب عکس‌ گرفته بودم حتما می‌گفتند من سیاستمدار بوده‌ام!
هیگوئیتا در ادامه گفته: اگر عکس با گوریل داشتم، همه می‌گفتند پس من گوریل هستم و اگر با پابلو اسکوبار عکس داشتم حتما به من می‌گفتند جزء دار و دسته قاچاقچیان موارد مخدر و باند اسکوبار هستم. البته چند بار بابت اینکه من انسانی مذهبی هستم و به کلسیا می‌رفتم هم به من گفتند پاپ یا عضور فرقه کاتولیک هستم.

1101