مغلوب شدن برزیل در شب مصدومیت ستاره رئال مادرید

مغلوب شدن برزیل در شب مصدومیت ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی با شکست عجیب برزیل مقابل کلمبیا پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی که با میزبانی کشور کلمبیا برگزار شد با گل زودهنگام برزیلی ها به سود شاگردان روبرتو دینیز آغاز شد. در دقیقه ۴ مسابقه روی پاس وینیسیوس جونیور این گابریل مارتینلی مهاجم باشگاه آرسنال بود که دروازه کلمبیا را باز کرد. در نیمه اول بازیکنان برزیل تیم برتر میدان بودند و موقعیت های دیگری را نیز برای گلزنی داشتند اما در نهایت بازی با همین یک گل و با نتیجه ۱-۰ به سود برزیل به پایان رسید.وینیسیوس جونیور در نیمه اول بازی کلمبیا و برزیل از ناحیه همسترینگ آسیب دید و تعویض شد. هنوز شدت مصدومیت این ستاره رئال مادرید به طور دقیق مشخص نیست.

در نیمه دوم باز هم شاگردان دینیز بازی را بهتر آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی حملات خود را ادامه دادند. اما در دقیقه ۷۴ این بازی اتفاق عجیبی رخ داد و لوئیس دیاز بازیکن باشگاه لیورپول که ۲روز قبل از بازی به دلیل حادثه گروگانگیری پدر خود دچار مشکلاتی روحی بود دروازه برزیل را باز کرد و نکته جالب حضور و خوشحالی پدر تازه آزاد شده این بازیکن از چنگال گروگانگیران در ورزشگاه بود. تنها ۵ دقیقه بعد از این گل دیاز گل دوم خود را هم وارد دروازه هم تیمی خود در تیم لیورپول یعنی آلیسون بکر کرد و این نتیجه علی رغم حملات برزیل در دقایق پایانی تغییر نکرد و کلمبیا با نتیجه ۲-۱ برزیل را شکست داد تا سلسائو با این شکست در رده پنجم جدول منطقه آمریکای جنوبی قرار داشته باشد و با شکست به مصاف آرژانتین در بازی حساس بعدی خود برود.

۱۰۰۹