نامه ستاره لیورپول به گروگان‌گیرهای پدرش

نامه ستاره لیورپول به گروگان‌گیرهای پدرش

پایگاه خبری فوتبالی- لوییز دیاز بیانیه ای در مورد گروگان گیری پدرش منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته بود که لوییس دیاز وینگر کلمبیایی لیورپول توانست با گلزنی در واپسین دقایق تقابل با لوتون تاون، ناجی شاگردان کلوپ باشد ولی این اتفاقی در شرایطی رقم خورد که دیاز مدتی است درگیر مسائل گروگان گرفته شدن خانواده‌اش است. اگر چه گروگان‌گیر‌ها طی سفر دیاز به کلمبیا مادرش را آزاد کردند اما پدرش هنوز در گروی آدم‌ربایان است. اکنون لوییس دیاز با یک بیانیه نسبت به این موضوع تلخ واکنش نشان داد:«من اینجا به‌عنوان یک بازیکن فوتبال با شما صحبت نمی‌کنم پدر من مانوئل دیاز مانه مرد سخت کوش و ستون خانواده ربوده شده است.

«من از ELN (ارتش آزادی‌بخش کلمبیا) درخواست می‌کنم که پدرم را در اسرع وقت آزاد کند. من همچنین از انجمن های بین المللی می‌خواهم که برای تضمین آزادی او روی این موضوع کار کنند.

هر ثانیه و هر دقیقه ما بیشتر نگران هستیم. ما هیچ کلمه ای برای توصیف احساسات وحشتناک خانواده خود نداریم و تا زمانی که او در خانه نباشد، همینطور خواهد بود. از شما التماس می‌کنم که پدرم را همین الان آزاد کنید. من از همه کلمبیایی ها و همچنین جامعه بین المللی برای حمایت‌شان از خانواده‌ام تشکر می‌کنم. این برای من ارزشمند است.»

او که خوشحالی بعد از گلش را نیز تقدیم خانواده‌اش کرد، این روزها وضعیت روحی نامناسبی دارد و باید دید چه سرانجامی برای او رقم می‌خورد.

2608