جزئیات پیشنهاد بارسلونا برای خرید «پیرلوی جدید»

جزئیات پیشنهاد بارسلونا برای خرید «پیرلوی جدید»

خبرگزاری فوتبالی - ماسیمو سلینو مدیر باشگاه برشا در مصاحبه ای با کوریره دلوا اسپورت اعلام کرد که بارسلونا پیشنهاد مهمی برای جذب ساندرو تونالی پدیده جدید فوتبال ایتالیا داده است. این بازیکن 20 ساله مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار دارد هر چند که بحران کرونا باعث می شود که قیمتش چندان بالا نباشد چرا که باشگاه ها توان مالی کافی برای هزینه های نجومی را ندارند.

به گزارش فوتبالی، سلینو مدیر برشا در مورد این بازیکن گفته است:" ناصر، مدیر پاریسن ژرمن می خواهد او را به پاریس ببرد و در موردش به من پیام داد اما این بچه نمی خواهد به فرانسه برود. ترجیح می دهد که به اینتر یا یوونتوس برود. ده لارنتیس مدیر ناپولی به من 40 میلیون یورو پیشنهاد داد. فیورنتینا هم او را می خواهد اما مقصد بسیار مشکلی است. قبل از ویروس کرونا، بارسلونا 65 میلیون یورو به علاوه دو بازیکن ارزشمند آکادمی خود که هر کدام هفت و نیم میلیون یورو ارزش داشتند را پیشنهاد داده بود. یکی از آنها بازیکنی دفاعی بود. اما مدیران بارسلونا جوابی را شنیدند که دوست نداشتند: پاسخ منفی از جانب تونالی."

تونالی از نظر سبک بازی با پیرلو هافبک اسبق فوتبال ایتالیا مقایسه می شود. مدیر برشا در ادامه گفت:" با تیمی مذاکره نمی کنم. هنوز دوازده بازی مانده و این بچه باید تمرکز خود را انجام بدهد. باید ببینیم واکنش تیم چگونه است چرا که عملکرد برشا برای ما در اولویت است. "

این هافبک 20 ساله امسال 23 بازی در لیگ ایتالیا داشته که یک گل زده و پنج پاس گل داده و 31.5 میلیون یورو ارزش دارد.