ذوق زدگی ساندرو تونالی از پیوستن به میلان

ذوق زدگی ساندرو تونالی از پیوستن به میلان

خبرگزاری فوتبالی - ساندرو تونالی بالاخره به میلان پیوست. این هافبک 20 ساله مذاکراتی هم با اینتر انجام داده بود اما در نهایت میلان را انتخاب کرد و راهی این تیم شد. قرارداد او قرضی است اما بند خریدی 15 میلیون یورویی در آن گنجانده شده است و میلان بابت به خدمت گرفتن او 10 میلیون یورو به برشیا پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، ساندرو تونالی رسما از برشا به میلان پیوست. این هافبک جوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان در فوتبال ایتالیا به شمار می‌رود. تونالی به گفته‌ی خودش به رویای کودکی‌اش رسیده است. او در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" این احساسات، خیلی قوی و شگفت انگیز است. من خیلی خوشحالم. بازی با پیراهن میلان رویای من بود ، من هنوز آن را نپوشیده ام ، اما این اتفاق فردا رخ خواهد داد. امشب می خوابم و فردا یک جلسه تمرینی عالی خواهم داشت."

ساندرو تونالی از این انتقال بسیار ذوق زده به نظر می‌رسد چرا که او یک روز پیش از انجام تست پزشکی باشگاه میلان، در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام با قرار دادن عکسی از دوران کودکی‌اش در حالی که پیراهن میلان را بر تن داشت از اینکه پیوستن به میلان رویای کودکی او بوده، پرده برداشت. گفتنی است که تونالی پیش از انتخاب پیراهن شماره‌ی 8 میلان با جنارو گتوزو تماس گرفته و بابت این کار از او اجازه گرفته است!

1470