پیشنهاد قابل توجه بارسلونا برای خرید «پیرلوی جدید»

پیشنهاد قابل توجه بارسلونا برای خرید «پیرلوی جدید»

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شرایط جذب ساندرو تونالی، "پسر طلایی" جدید فوتبال ایتالیا را دنبال می کند. نشریه ایتالیایی کوریره دلا سرا گزارش داده است که بارسا در نظر دارد که هافبک آینده دار برشیا را به عنوان جانشین بوسکتس و با برچسب "اینیستای جدید" به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک 19 ساله در این فصل در لیگ ایتالیا عملکرد درخشانی داشته است و خیلی ها در فوتبال ایتالیا او را با آندره آ پیرلو مقایسه می کنند چرا که نه تنها از نظر ظاهر بلکه از نظر فوتبال هم شباهت هایی به او دارد. تونالی صاحب سبک و تکنیکی است و هوش تاکتیکی بالایی دارد که خیلی ها را یاد پیرلو می اندازد. ماسیمو سلینو مدیر باشگاه برشیا در ماه فوریه گفته بود که پیشنهاد مالی خوبی را برای فروش تونالی دریافت کرده و احتمال فروش وی در تابستان وجود دارد.

کوریره دلاسرا گزارش داده است که بارسلونا در نظر دارد که 60 میلیون یورو به علاوه دو محصول آکادمی را برای خرید تونالی پیشنهاد بدهد. این دو محصول اکادمی در پست دفاع چپ و هافبک توپ می زنند که ارزش هر کدام پنج  میلیون یورو تخمین زده می شود. پیش از این اخباری در مورد تمایل پاریسن ژرمن به خرید تونالی مطرح شده بود و در ایتالیا هم نام اینتر به میان آمده است.