توافق تونالی با میلان؛ چرخش ۱۸۰ درجه‌ای ستاره برشا

توافق تونالی با میلان؛ چرخش ۱۸۰ درجه‌ای ستاره برشا

خبرگزاری فوتبالی – در حالی که بسیاری از رسانه ها خبر از علاقه تونالی به پیوستن به اینتر دادند اما به نظر می‌رسد این بازیکن با چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای قرار است به تیم آث میلان بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، ساندرو تونالی، هافبک جوان برشا که به تیم ملی ایتالیا هم دعوت شده تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند زیرا تیمش به سری بی سقوط کرده و او می‌خواهد در سطح اول فوتبال ایتالیا بازی کند. در همین زمینه هم فابریتزیو رومانو، خبرنگار اسکای اسپورت اعلام کرده ماسیمو سلینو و پائولو مالدینی روز گذشته با هم دیدار کرده‌اند و به توافق رسیده‌اند. این انتقال قرضی بوده و با ۱۰ میلیون یورو انجام می‌پذیرد. میلانی‌ها می‌توانند این قرارداد را در پایان با پرداخت ۲۰ میلیون یوروی دیگر دائمی کنند. این مبلغ البته با ۳۵ میلیون یورویی که اینتر در ماه آپریل برای جذب تونالی می‌خواست هزینه کند تفاوت دارد اما  قرار است در صورت انتقال تونالی به تیم‌های دیگر، ۱۰ تا ۱۵ درصد از قراردادش به برشا برسد. برشایی‌ها تمایل دارند بند خرید در قرارداد تونالی اجباری باشد اما میلانی‌ها این مسئله را رد کرده‌اند.

طبق گزارش‌ها دلیل تغییر مقصد تونالی، علاقه اینتری‌ها به آرتورو ویدال و انگولو کانته ذکر شده است و اینکه کونته می‌خواهد شانس خود را برای جذب آن‌ها امتحان کند.

1101