مدیر برشا درباره تونالی: تمام پیشنهادها را رد کرد تا به میلان برود

مدیر برشا درباره تونالی: تمام پیشنهادها را رد کرد تا به میلان برود

خبرگزاری فوتبالی – مدیر تیم برشا اعلام کرده تونالی به تمام پیشنهادات پاسخ منفی داده تا پیراهن میلان را بر تن کند.

به گزارش فوتبالی، ماسیمو سلینو در گفت و گو با Top Calcio 24 گفته: می‌دانم که بپه ماروتا واقعا تونالی را می‌خواست و آنتونیو کونته هم او را تحسین می‌کرد. بنابراین فکر می‌کنم مدیر برنامه‌های او با اینتر به توافق رسیده بود. او قانع شده بود که به اینتر بپیوندد اما از زمانی که میلان به او علاقه نشان داد، ساندرو دیگر نمی‌خواست به دیگر گزینه‌ها فکر کند. من از مدت‌ها قبل روابط خوبی با این باشگاه داشتم و توانستیم با پائولو مالدینی به سرعت به توافق برسیم. از سوی بارسلونا و منچستر یونایتد هم علاقه وجود داشت اما این پسر به میلان علاقه داشت و زمانی که پیشنهاد آن‌ها را شنید دیوانه شد زیرا او هوادار میلان است.

قرار شده تونالی با قراردادی قرضی به ارزش ۱۰ میلیون یورو با حق خرید ۱۵ میلیون یورویی و ۱۰ میلیون پاداش به میلان بپیوندد. احتملا تست‌های پزشکی او هم در چند روز آینده برگزار می‌شود.

سلینو در ادامه گفته: تمام شایعاتی که درباره علاقه باشگاه‌ها با تونالی شنیده می‌شد صحت دارد. ما در ماه ژانویه پیشنهاد ۶۵ میلیون یورویی بارسلونا را رد کردیم و چندی پیش هم به پیشنهاد منچستر یونایتد که ۱۰ میلیون یورو بیشتر از پیشنهاد میلان بود پاسخ منفی دادیم.

1101