مهم‌ترین نقل و انتقالات انجام شده در لیگ‌های معتبر اروپایی تا این لحظه

مهم‌ترین نقل و انتقالات انجام شده در لیگ‌های معتبر اروپایی تا این لحظه

خبرگزاری فوتبالی – در حالی که هنوز فصل نقل و انتقالات به جریان نیفتاده اما تیم‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، فصل فوتبالی رو به اتمام است و تیم‌ها به زودی فعالیت جدی خود در نقل و انتقالات را آغاز خواهند کرد. هرچند که تا همین حالا هم بسیاری از تیم‌ها خریدهای مهمی انجام داده‌اند که بررسی آن‌ها خالی از لطف نیست.

در لیگ برتر انگلیس چلسی تا اینجای کار عالی فعالیت کرده. حکیم زیاش و تیمو ورنر به جمع آبی‌پوشان لندنی پیوسته‌اند تا خط حمله لمپارد قوی‌تر از قبل شود. منچستر سیتی  فران توس را با مبلغ ۲۳ میلیون یورو جذب کرده و ناتان آکه را هم به زودی با مبلغ ۴۵ میلیون یورو به شهر منچستر خواهد برد.

در لالیگا میرالم پیانیچ و ترینکائو به بارسلونا پیوسته‌اند و کادیز هم که به تازگی به لالیگا صعود کرده آلوارو نگردو را جذب کرده است.

در آلمان بالاخره سانه به بایرن مونیخ پیوست. جود بلینگهام، پدیده ۱۷ ساله بیرمنگهام هم از فصل بعد پیراهن دورتموند را بر تن می‌کند. توماس مونیه و الکساندر نوبل هم در فصل بعد به ترتیب برای دورتموند و بارین بازی‌ خواهند کرد.

در ایتالیا هم آرتور ملو به جای پیانیچ به یوونتوس پیوسته، اشرف حکیمی پیراهن اینتر میلان را بر تن خواهد کرد و ویکتور اوسیمهن هم به جمع شاگردان گتوزو پیوسته است.

مهم‌ترین انتقال‌ در کشور فرانسه هم دائمی شدن قرارداد ایکاردی با پاریسن ژرمن است.

1101