پنجره نقل و انتقالات ژانویه بسته شد

پنجره نقل و انتقالات ژانویه بسته شد

پایگاه خبری فوتبالی- پنجره نقل و انتقالات زمستانی اروپا بسته شد.

به گزارش فوتبالی، از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه پنجره نقل و انتقالات زمستانی در بسیاری از لیگ های اروپایی رسما بسته شد که البته ساعت بسته شدن پنجره در کشورهای مختلف با هم متفاوت بود. در بین لیگ های مختلف فوتبال آلمان زودتر از همه نقل و انتقالات خود را تمام کرد و پنجره در ساعت ۲۰.۳۰ به وقت ایران بسته شده است. در ایتالیا، آخرین مهلت در ساعت ۲۲.۳۰ به وقت ایران بود. در اسپانیا و انگلیس نیز ساعت بسته شدن پنجره ۲.۳۰ بامداد جمعه به وقت ایران بود. در فرانسه نیز که پنجره از همه دیرتر بسته می شود نقل و انتقالاتی در ساعت ۲.۴۵ بامداد جمعه به وقت ایران بسته شد.

البته بازیکنانی که قصد جدایی از تیم هایشان را دارند همچنان می توانند به لیگ های پرتغال و ترکیه امید داشته باشند. در حقیقت پنجره نقل و انتقالاتی در پرتغال در روز سیزدهم بهمن بسته خواهد شد و تیم های لیگ این کشور تا جمعه برای خریدهای خود مهلت خواهند داشت. از طرفی پنجره نقل و انتقالاتی در ترکیه تا روز ۱۹ بهمن باز خواهد بود و بازیکنان همچنان می توانند به تیم های حاضر در این لیگ منتقل شوند.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی امسال نسبتا خلوت بود هر چند که جا به جایی بازیکنانی به تیم های بزرگ باعث شد در برخی تیم ها مانند بایرن مونیخ و چند تیم دیگر شاهد تغییرات مهمی باشیم.

۱۰۰۹