اهداف نقل و انتقالاتی کونته برای اینتر ۲۲-۲۰۲۱ مشخص شدند

اهداف نقل و انتقالاتی کونته برای اینتر ۲۲-۲۰۲۱ مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی – اهداف نقل و انتقالاتی کونته برای اینتر فصل آینده مشخص شده‌اند.

به گزارش فوتبالی،  قرارداد کونته با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد اما او می‌خواهد قبل از آغاز فصل در خصوص آینده‌اش بحث کند. رسانه گازتا در این زمنیه نوشته مدیران اینتر و کونته تا قبل از ۲ هفته آینده با هم ملاقات نمی‌کنند اما هم کونته و هم مدیر ورزشی اینتر اهداف نقل و انتقالاتی‌شان را شناخته‌اند.

در ابتدا مشخص شده که کونته امیدوار است باشگاه نیازی به فروش بازیکنان درجه یکش را نداشته باشد و همه را حفظ کند. سپس این باشگاه یک دروازه‌بان جذب کند. ماروتا پیشتر گفته بود: هندانوویچ کاپیتان و دروازه‌بان ما است اما باید به آینده تیم بیندیشیم.

موسو (اودینزه) و سیلوستری (ورونا) گزینه‌های احتمالی اینتر هستند و شزنی هم در صوت جدایی از یوونتوس یکی از گزینه‌های اینتری‌هاست.

اینتر یک وینگر چپ هم می‌خواهد مارکوس آلونسو، امرسون پالمیری گزینه‌های مورد نظر کونته هستند اما اینتری‌ها فیلیپ کاستیچ از اینتراخت را هم زیر نظر دارند.

همچنین یک مهاجم ذخیره برای جانشینی لوکاکو در اینتر مورد نیاز است که ژکو بین گزینه‌ها وجود دارد. هرچند که شاید باشگاه گزینه جوان‌تری را بخرد و در کنار آن به سرغ یک هافبک بازیساز جوان هم بروند.

خرید تمام این بازیکنان برای اینتر شاید ممکن نباشد و باید دید در نهایت کدام گزینه‌ها جذب می‌شوند.

1101