احتمال محرومیت دوباره برای ساندرو تونالی

احتمال محرومیت دوباره برای ساندرو تونالی

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال دارد محرومیت هافبک ملی پوش ایتالیایی افزایش پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل و با اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس، ساندرو تونالی هافبک ملی پوش ایتالیایی باشگاه نیوکاسل انگلیس به ۵۰ تخلف شرط‌بندی در اوایل این فصل در فاصله ۱۲ آگوست تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ متهم شده است. پیش از این تونالی زمانی که در زمانی که در کشور خود ایتالیا حضور داشت، ۱۰ ماه به دلیل تخلفات در زمینه شرط‌بندی محروم شده بود. اکنون این احتمال وجود دارد که او مجددا با محرومیت سنگینی روبرو شود.

چندی پیش و با تایید فدراسیون فوتبال ایتالیا ساندرو تونالی از سوی دادستانی شهر تورین به ۱۰ ماه محرومیت محکوم شد. او همچنین محکوم شد تا ۸ ماه در دوره های بازپروری اعتیاد به قمار شرکت کند. به این ترتیب تونالی ادامه فصل جاری لیگ برتر انگلیس را از دست داد و پس از صعود ایتالیا به یورو ۲۰۲۴ هم نمی تواند آتزوری را در این رقابت ها همراهی کند. او با شرایط محرومیت پیشین از ابتدای فصل آینده اجازه دارد به تمرینات نیوکاسل برگردد اما حالا شاید شرایط متفاوت باشد.

در صورت این اتفاق این بازیکن با چالش بسیار سختی در دوران فوتبال خود روبرو خواهد شد و شاید مجبور شود برای مدتی طولانی از میادین به دور باشد.

۱۰۰۹