هافبک میلان: گتوزو پدر فوتبالی من است

هافبک میلان: گتوزو پدر فوتبالی من است

پایگاه خبری فوتبالی – ساندرو تونالی، هافبک جوان تیم میلان پیش از دیدار این تیم مقابل ناپولی اعلام کرده گتوزو پدر فوتبالی اوست و تونالی همیشه از او کمک می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، ساندرو تونالی در گفت و گو با اسکای اسپورت گفته: من و گتوزو همیشه با هم صحبت می‌کنیم و او مانند یک پدر در دنیای فوتبالی برای من است. به من توصیه می‌کند و نشانم می‌دهد که چگونه یک مرد و یک بازیکن باشم. باید بگویم که او هیچ‌گاه تعریف و تمجید نمی‌کند و همیشه انتظار یک نمایش فوق‌العاده از شما را دارد. این‌گونه است.

میلان در بازی مقابل منچستر با گل دقایق پایانی به تساوی رسید. تونالی در این رابطه می‌گوید: هیچ‌وقت پا پس نمی‌کشیم. تیمی فوق‌العاده هستیم و اثبات می‌کنیم چه توانایی‌هایی داریم. اغلب در رختکن به تصویری نگاه می‌کنم که همه بازیکنان را در نیمه زمین باران و سرما نشان می‌دهد. در ضربات پنالتی مقابل ریو آوه. آن عکس جرقه زدن چیزی برای ما را نشان می‌دهد. باعث می‌شود بفهمیم که از کجا آمده‌ایم  چه سختی‌های پشت سر گذاشتیم. باعث می‌شود متوجه شویم دستاوردهای‌مان را با سخت کوشی، عرق ریختن و عزم و اراده بدست آورده‌ایم. آن تصویر یادآور این است که بدانیم برای چه مقصودی اینجا هستیم و نمی‌خواهیم متوقف شویم.

1101