ستین: افزایش تعویض ها به پنج، به ضرر بارسلونا است

ستین: افزایش تعویض ها به پنج، به ضرر بارسلونا است

پایگاه خبری فوتبالی - کیکه ستین سرمربی بارسلونا در مورد افزایش تعداد تعویض ها در دوران پسا کرونا به عدد پنج صحبت کرد و گفت که این مسئله به ضرر بارسلونا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، ستین در این باره که موقتا تعداد تعویض های بازیها از سه به پنج افزایش پیدا کرده و گفت :" نمی دانم که آیا این به ما سود می رساند یا ضرر می زند اما فکر می کنم که به سبک بازی ما ضرر خواهد زد. می دانیم که در خیلی از بازیها تکلیف مسابقات در دقایق پایانی مشخص می شود اما وقتی که حریف این شانس را دارد  تا در این لحظات از بازیکنان سرحال تری استفاده کند، به ضرر ما خواهد بود در حالی که اگر بازیکنان خسته درون زمین باشند شرایط فرق دارد. البته این ممکن است که در نقطه مقابل به یک گزینه مناسب تبدیل شود. فعلا چیزی نمی دانیم و ببینیم چه می شود."

این مربی در مورد شروع لالیگا از روز 22 خرداد گفت :" فکر می کردیم که زمان بیشتری به ما داده می شود تا روی آمادگی کار کنیم اما این طور نیست. دوست داشتیم که مسابقات دیرتر شروع شود و بیشتر تمرین کنیم. امیدواریم که مصدومان زیادی ایجاد نشوند و اگر بازیکنی هم مصدوم شد زیاد طولانی نباشد. بازیکنان از نظر ذهنی استراحت کرده اند و حالا برای بازگشت به میادین انگیزه دارند. می دانیم که هیجان مسابقات زیاد است چرا که فقط یازده بازی مانده است."