سرمربی سابق بارسلونا، اولین اخراجی فصل لالیگا

سرمربی سابق بارسلونا، اولین اخراجی فصل لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - ویارئال رکورد سریع ترین مربی اخراجی در لالیگا در فصل 24-2023 را شکست و کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا را برکنار کرد.

به گزارش فوتبالی، شروع فصل ناامیدکننده ویارئال با کسب فقط سه امتیاز از چهار بازی باعث شد تا مدیران ویارئال به این نتیجه برسند که ستین را برکنار کنند. در حقیقت مدیران ویارئال از همان ابتدا به ستین تردید داشتند اما درخشش این مقطع در مقطع پایانی فصل گذشته و کسب سهمیه لیگ اروپا باعث تغییر نظر آنها شد. ویارئال در حال بررسی گزینه های مختلف است که به نظر می رسد که جولن لوپتگی که بعد از ترک ولورهمپتون بدون تیم است، گزینه اصلی انها باشد. 

در زمانی که اونای امری راهی استون ویلا شد، کیکه ستین هدایت ویارئال را به عهده گرفت. سبک متفاوت او با مخالفت رختکن همراه شد. با این وجود مدیران ویارئال از ستین حمایت کردند و در نهایت با کسب سهمیه لیگ اروپا، پاداش خود را گرفتند. با این وجود تردیدها در مورد ستین در لاسرامیکا ادامه داشت تا این که این مربی بعد از گذشت چهار هفته از لالیگا اخراج شد و لقب اولین مربی اخراجی فصل را از ان خود کرد. 

میگل انخل تنا مدیر فوتبال تیم فعلا به عنوان سرمربی موقت مشغول به کار می شود و تمرینات را زیر نظر خواهد گرفت اما احتمالا جولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید ویارئال انتخاب خواهد شد و سرمربی اسبق رئال مادرید جای سرمربی اسبق بارسلونا را در ویارئال می گیرد.

4125