ربیو می‌خواهد از یوونتوس جدا شود و مقصدش را انتخاب کرد

ربیو می‌خواهد از یوونتوس جدا شود و مقصدش را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه فرانسوی اکیپ گزارش داده است که یوونتوس می خواهد آدرین ربیو هافبک فرانسوی خود را بفروشد و این بازیکن هم در نظر دارد که به تیم اورتون در لیگ برتر انگلیس ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس از زمان نمایش ضعیف ربیو در شکست مقابل لیون در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا به فروش ربیو فکر می کند و از عملکرد این بازیکن راضی نیست.از سویی تاخیر این هافبک در بازگشت به تورین در پایان قرنطینه نیز مدیران یووه را عصبانی کرده است.

ربیو در تابستان گذشته به صورت رایگان و با اتمام قراردادش با پی اس جی به یووه ملحق شد و قراردادی پنج ساله را با دستمزد سالانه 7.5 میلیون یورو به امضا رساند. اما گفته می شود که ورونیک، وکیل و مادر این بازیکن از این که یووه تصمیم گرفته که به خاطر بحران کرونا چهار ماه از دستمزد بازیکنانش را کم کند، راضی نیست.

اکیپ گزارش داده است که ربیو مذاکراتی با چلسی، منچستریونایتد و ارسنال داشته است و احتمال دارد که به بخشی از انتقال با بازیکنانی نظیر ژرژینیو و پوگبا تبدیل شود. از سویی یووه این هافبک را به بارسلونا پیشنهاد داده اند اما کاتالان ها با خرید وی مخالف هستند.

تمایل ربیو این است که به اورتون ملحق شود. آنچلوتی با این هافبک در پی اس جی کار کرده است و از مدیران اورتون خواسته تا بازیکن سابقش را به خدمت بگیرند. گفته می شود که ربیو برای پیوستن به اورتون حاضر است که بخشی از دستمزدش را کاهش بدهد. این بازیکن 24 بازی در این فصل در یووه داشته که  هیچ گل یا پاس گلی به نام خود ثبت نکرده است.