دو بازیکنی که حاضر نشدند به تمرین یوونتوس برگردند

دو بازیکنی که حاضر نشدند به تمرین یوونتوس برگردند

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس با خبر خوشی پیرامون درمان پائولو دیبالا مواجه شد تا بالاخره ویروس کرونا از رختکن تیم تورینی رخت بر بندد. از سویی بازیکنانی نظیر رونالدو، خدیرا، پیانیچ، الکس ساندرو، دنیلو، داگلاس کاستا، شزنی، ماتوئیدی و دلیخت که برای قرنطینه از ایتالیا خارج شده بودند به تورین برگشته اند... اما خبری از دو بازیکن نیست: گونزالو هیگواین و آدرین ربیو. در واقع این دو بازیکن برای مدتی بیشتر در آرژانتین و فرانسه مانده اند و از بازگشت سر باز زده اند.

به گزارش فوتبالی، در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد شرایط ال پیپیتا مطرح شده بود. هیگواین در نظر دارد که در آرژانتین بماند و در مورد فسخ قرارداد فعلی اش با یووه که تا سال 2021 اعتبار دارد، مذاکره کند. خورخه پدر این بازیکن البته شایعاتی که در مورد پیوستن هیگواین به رویرپلاته مطرح شده بود را تکذیب کرده است.

در حال حاضر مادر هیگواین بیمار شده است و به همین خاطر این بازیکن تمایلی به بازگشت به تورین ندارد. اما شرایط برای ربیو کمی عجیب تر است. بازیکن فرانسوی اولین فصلش در تورین را داشته که شرایطش چندان خوشایند نبود و حتی یووه به فروش وی فکر می کند و مشتریانی در لیگ انگلیس هم دارد.

هر دو بازیکن درخواست دعوت رسمی یوونتوس برای بازگشت به تمرینات را دریافت کرده اند اما به آن بی توجه بوده اند.