ساسولو 3-3 یوونتوس؛ حال بد تورینی ها ادامه دارد

ساسولو 3-3 یوونتوس؛ حال بد تورینی ها ادامه دارد

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس در خانه ساسولو با نتیجه سه بر سه متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در سه بازی اخیرش فقط دو امتیاز گرفته و 9 گل دریافت کرده است. هر چند که یووه در مقابل ساسولو از شکست گریخت اما حقیقت این است که حال و روز تیم ساری به عنوان صدرنشین لیگ ایتالیا چندان خوب نیست و اگر تعقیب کنندگانش نمایش ضعیفی نداشتند شاید آنها صدرنشینی را از دست می دادند.

یوونتوس با وجود توقف مقابل ساسولو در فاصله پنج بازی به پایان لیگ ایتالیا همچنان هفت امتیاز تا آتالانتا فاصله دارد. البته اینتر در صورتی که بازی خود را ببرد می تواند در فاصله شش امتیازی آنها قرار بگیرد.

یووه در ابتدا با گلهای دنیلو و هیگواین خیلی سریع و در دقیقه 12 پیش افتاد اما ساسولو با گلهای یوریچیچ، براردی و کاپوتو به بازی برگشت و از حریف پیش افتاد. در نهایت الکس ساندرو با ضربه سر جلوی شکست تیمش را گرفت. 

ساسولو با این تساوی همچنان از سهمیه لیگ اروپا دور است و باید منتظر اتفاقات پنج هفته آینده باشند. از سویی یووه از پنج بازی 9 امتیاز می خواهد تا قهرمانی خود را نهایی کند که باید روند بسیار بهتری نسبت به بازیهای اخیر داشته باشند. رونالدو هم از گلزنی عاجز ماند تا نتواند به صدر جدول گلزنان لیگ ایتالیا برسد.