سه غایب احتمالی یوونتوس در فینال جام حذفی مقابل ناپولی

سه غایب احتمالی یوونتوس در فینال جام حذفی مقابل ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که گونزالو هیگواین، آرون رمزی و جورجیو کیلینی به بازی یوونتوس و ناپولی در روز چهارشنبه در فینال جام حذفی ایتالیا نخواهند رسید.

به گزارش فوتبالی، بیانکونری ها به سختی از پس میلان ده نفره در مرحله نیمه نهایی عبور کردند و چهارشنبه باید در فینال مقابل ناپولی قرار بگیرند. ناپولی نیز با مربیگری گتوزو توانست در مجموع دو بازی با نتیجه دو بر یک بر اینتر غلبه کند و به فینال برسد. فینال در روز چهارشنبه در ورزشگاه المپیک رم برگزار خواهد شد.در قرعه کشی امروز صبح مشخص شد که ناپولی در زمین بی طرف نقش "تیم میزبان" را خواهد داشت که البته این مسئله حالت کاملا تشریفاتی دارد.

یووه اما همچنان هیگواین، رمزی و کیلینی را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. این بازیکنان بازی جمعه گذشته مقابل میلان را هم از دست داده بودند. بدین ترتیب به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو مجددا در پست مهاجم نوک مورد استفاده قرار می گیرد و دیبالا و یکی از میان داگلاس کاستا و برناردسکی در دو جناح قرار می گیرند. ناپولی از سویی داوید اوسپینا دروازه بان دومش را به علت محرومیت در اختیار ندارد و مانولاس و لوبوتکا به علت مصدومیت بازی را از دست خواهند داد و غایبان مهم تیم گتوزو در این فینال حساس و جذاب خواهند بود.