رسمی؛ پدیده یوونتوس به اورتون پیوست

رسمی؛ پدیده یوونتوس به اورتون پیوست

سایت رسمی فوتبالی  - مویس کین پدیده یوونتوس با قراردادی پنج ساله به اورتون پیوست.

به گزارش فوتبالی،مهاجم 19 ساله تیم ملی ایتالیا پنجمین خرید تابستانی اورتون است. این تیم تا کنون آندره گومز، فابیان دلف، ژان فیلیپ و یوناس لوسل را به خدمت گرفته است. 

اورتون برای جذب کین از یوونتوس 33 میلیون یورو پرداخته که بند بازگشت به تورین هم در قرارداد وی وجود ندارد. این بازیکن 19 ساله در مصاحبه با سایت باشگاه اورتون گفت :" باعث افتخار من است که پیراهن اورتون را به تن کنم. بیشترین تلاش خود را در این تیم انجام می دهم.به این انتقال کاملا مطمئن بودم چرا که اورتون باشگاهی است که به آینده نگاه می کند و من هم همین طور هستم. عظمت و اندازه این باشگاه را می دانم. اورتون جاه طلبی های بزرگی دارد و تلاش می کنم تا به این باشگاه کمک کنم تا به چیزی که می خواهد برسد. به بردن عادت دارم و می خواهم این روحیه پیروزی را به تیم منتقل کنم. امیدوارم که بتوانم درون زمین عملکرد خبوی داشته باشم و هواداران را خوشحال کنم."

فصل گذشته کین در لیگ ایتالیا سیزده بازی انجام داد که شش گل برای یوونتوس به ثمر رساند. اولین بازی او برای یوونتوس در سن 16 سالگی انجام شد که در نوامبر 2016 به جای مانژوکیچ وارد زمین شد.  اولین بازی ملی کین هم در مسابقات راهیابی به یورو در بازی ایتالیا و فنلاند بود.

مارکو سیلوا سرمربی اورتون در مورد کین گفت:" یکی از اهدال اصلی ما در نقل و انتقالات جذب مهاجم بود. مویس بازیکنی قدرتمند و سریع است که کیفیت زیادی دارد و فقط 19 سال سن دارد. او استعداد دارد و تلاش می کند بهتر شود."