اظهارنظر ستاره فرانسوی راجع به احتمال قراردادش با یوونتوس

اظهارنظر ستاره فرانسوی راجع به احتمال قراردادش با یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - آدرین ربیو ستاره فرانسوی یوونتوس ادعا کرد که از بازی کردن برای این تیم تورینی بسیار لذت می برد و از می خواهد برای سال های بیشتری در این باشگاه بماند.

به گزارش فوتبالی، تنها یک سال از قرارداد آدرین ربیو با بانوی پیر باقی مانده و قرار است به زودی مذاکرات با ایجنت این هافبک فرانسوی برای تمدید قراردادش آغاز شود. فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات ادعا کرد که ربیو در این تابستان، پیشنهادات فراوانی را رد کرد تا در یوونتوس بماند. 

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، ربیو در این باره گفت: "یوونتوس باشگاهی است که من از بازی کردن در آن لذت می برم و ما فصل جدید را خیلی خوب آغاز کرده ایم. در فصلی که به رقابت های یورو 2024 منتهی می شود، بهتر است در باشگاهی بازی کنم که خیلی خوب آن را می شناسم و همچنین در گفت و گوهایی با مکس آلگری و مدیران باشگاه فهمیدم که یوونتوس به من ایمان دارد. در آینده ای نزدیک راجع به تمدید قرارداد خبرهایی خواهد رسید، اما به هر حال، من از شرایطم در یوونتوس و تیم ملی فرانسه بسیار راضی هستم و می خواهم سال های بیشتری در ایتالیا بازی کنم."

4416