هافبک سابق یوونتوس به لیگ عربستان و ترکیه جواب منفی داد

هافبک سابق یوونتوس به لیگ عربستان و ترکیه جواب منفی داد

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص آینده آدرین ربیو به گوش رسید و حالا گفته می‌شود این بازیکن تصمیم دارد همچنان در فوتبال اروپا بماند.

به گزارش فوتبالی، آدرین ربیو یکی از بازیکنان شاخص فوتبال اروپا است که در حال حاضر تیم ندارد. او تابستان امسال پس از پایان مدت قراردادش با یوونتوس تصمیم به جدایی از این باشگاه ایتالیایی گرفت، اما هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است و به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل و انتقالات حضور دارد. در هفته‌های اخیر بارسلونا و میلان برای خرید او تلاش کردند اما هیچکدام از این باشگاه‌ها توانایی پرداخت دستمزد او را نداشتند.

در روزهای اخیر هم اخباری مبنی بر علاقه چند باشگاه از لیگ‌های ترکیه و عربستان به جذب آدرین ربیو به گوش رسید. حتی گفته شد کریستیانو رونالدو به مدیران النصر برای خرید ربیو تلاش کنند. رونالدو زمانی که در یوونتوس بازی می‌کرد با ربیو هم‌تیمی بود و رابطه خوبی با این بازیکن داشت. اما حالا به نظر می‌رسد که ربیو قصد ندارد از فوتبال اروپا خارج شود.

به نقل از فابریزیو رومانو، آدرین ربیو نه می‌خواهد در لیگ عربستان بازی کند و نه در لیگ ترکیه. او می‌خواهد به یکی از تیم‌های حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی بپیوندد. به گزارش کالچو مرکاتو، مدیران منچستریونایتد مذاکرات را برای خرید این هافبک فرانسوی آغاز کردند و اگر پیشنهاد خوبی ارائه کنند، احتمالا ربیو با آن موافقت کند. باید دید در روزهای آینده چه سرنوشتی برای ربیو رقم می‌خورد؟ آیا راهی منچستریونایتد می‌شود یا تیم دیگری را انتخاب می‌کند؟

1428