چراغ سبز هافبک یوونتوس به لیورپول

چراغ سبز هافبک یوونتوس به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - آدرین ربیو هافبک فرانسوی یوونتوس فاش کرد که در کودکی عاشق لیورپول بوده و با دیدن بازی‌های این تیم، به فوتبال علاقه‌مند شده است. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد ربیو با بیانکونری در پایان فصل 2022-23 به اتمام می رسد و این هافبک فرانسوی گزینه‌های زیادی برای ادامه دادن فوتبالش دارد که یکی از آن‌ها، باشگاه لیورپول است. قرمزهای بندرمرسی ساید در این فصل با بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند و یورگن کلوپ، واضحاً نیاز به یک هافبک دارد.

به نقل از سایت گل، ربیو به توتو اسپورتس گفت: "در حال حاضر، خبر خاصی راجع به آینده‌ام ندارم، اما قرار است به زودی صحبت کنیم. دو ماه آینده فصل به پایان می رسد و باید پای میز مذاکره بنشینیم، اما من آرامشم را حفظ کرده‌ام. احتمال خروجم از ایتالیا و یوونتوس وجود دارد، اما همچنین ممکن است تا قراردادم را تمدید کنم. من در کودکی طرفدار لیورپول بودم، چون از استیون جرارد خوشم می‌آمد. او باعث شد تا من رویاپردازی کنم و به همین خاطر، لیورپول را دنبال می کردم. دومین الگوی بزرگ ورزشی‌ام، زین الدین زیدان بود. او برای تمام مردم فرانسه یک الگو و سرمشق به شمار می رفت. خوشحالم که توانستم بازی‌های بسیاری از بزرگان را تماشا کنم."

باید دید که آیا ربیو در فصل آینده در آنفیلد توپ خواهد زد یا خیر.