مذاکره بکام با رئال مادرید در مورد جذب خامس رودریگز

مذاکره بکام با رئال مادرید در مورد جذب خامس رودریگز

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی در لیگ فوتبال امریکا از آمریکا از روز چهارشنبه در فلوریدا تمرینات انفرادی خود را از سر گرفته است. این تمرینات با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود. 

به گزارش فوتبالی،  اینتر میامی بر اساس پروتکل ها در حالی تمرین می کرد که تمرینات حالت انفرادی داشت و  در هر متر مربع فقط یک بازیکن می توانست حضور داشته باشد. بازیکنان فقط باید به صورت انفرادی تمرین می کردند و خبری از کارهای تیمی نظیر پاس دادن یا شوت زدن در میان این بازیکنان نبود.

تیم های لیگ آمریکا تا روز 25 اردیبهشت موظف هستند تا به همین شکل و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تمرینات خود را پیگیری کنند.درهای تمرینات به روی رسانه ها بسته است و فقط پرسنل ضروری تیم ها می توانند در کنار بازیکنان باشند تا بدین ترتیب جلوی شیوع ویروس کرونا گرفته شود. بازیکنان باید در تمامی لحظات در تمرینات حداقل سه متر (10 قدم) با همدیگر فاصله داشته باشند. 

مالکیت تیم اینتر میامی به عهده دیوید بکام ستاره اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد است و آنها در نظر دارند که در صورت ازسرگیری مسابقات ترکیب تیمشان را تقویت کنند. گزینه محبوب آنها نیز خامس رودریگز هافبک کلمبیایی رئال مادرید است. گفته می شود که بکام شخصا با فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید تماس گرفته تا در مورد خرید هافبک کلمبیایی صحبت کند.