عکس؛ دیدار ویژه آقای گل جام جهانی 2014 با دیوید بکام در قطر

عکس؛ دیدار ویژه آقای گل جام جهانی 2014 با دیوید بکام در قطر

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز، بازیکنی که در جام جهانی 2014 برزیل، توانست در تیم ملی کلمبیا خوش بدرخشد و تبدیل به آقای گل آن رقابت ها شود و زیباترین گل آن سال و در واقع گلی که جایزه پوشکاش را برد، به ثمر برساند، به تازگی به باشگاه الریان قطر پیوسته است و اکنون یک دیدار ویژه با دیوید بکام در شهر دوحه، پایتخت قطر داشته است.

به گزارش فوتبالی، خامس رودریگز سابقه بازی در رئال مادرید، بایرن مونیخ و اورتون را در کارنامه خود دارد و در نقل و انتقالات اخیر راهی باشگاه الریان قطر شد و بدین ترتیب یک شوک نقل و انتقالاتی به دنیای فوتبال وارد کرد چرا که خامس رودریگز هنوز 30 سال داشت و این فرصت را داشت که در فوتبال اروپا خودش را پیدا کند و دوباره بتواند بدرخشد اما او تصمیم دیگری گرفت و راهی فوتبال قطر شد.

اکنون خامس رودریگز در شهر دوحه، پایتخت قطر یک دیدار با دیوید بکام، ستاره سابق رئال مادرید و منچستر یونایتد داشته است و عکس آن را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

خامس درباره این عکس و این دیدار در توضیحات این پست اینستاگرامی خود نوشته است:"اسطوره‌ای لذت بخش" و این کپشن را در توصیف دیوید بکام نوشته است.

1470