بکام به دنبال خریدن خامس رودریگز برای تیم اینتر میامی

بکام به دنبال خریدن خامس رودریگز برای تیم اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام می خواهد که خامس رودریگز هافبک کلمبیایی را به تیم محبوبش اینتر میامی در لیگ فوتبال امریکا ببرد.

به گزارش فوتبالی، سایت گل ادعا کرده است که بازیکن اسبق رئال مادرید با فلورنتینو پرز تماس گرفته تا در مورد شرایط جذب هافبک کلمبیایی بپردازد. مدیر رئال مادرید رابطه خوبی با بکام از زمان دوران بازی وی دارد و مخالفتی با این انتقال نداشته است. فلورنتینو پرز درها را به روی فروش خامس رودریگز نمی بندد و از سویی بازیکن کلمبیایی چندان مورد توجه نیست و حالا که فقط یک سال از قراردادش با رئال مادرید باقی مانده است، درها به روی جدا شدنش باز است.

منابع درون باشگاه اینتر میامی گزارش داده اند که خامس رودریگز پس از تجربه حضور در لیگ هایی نظیر پرتغال، فرانسه، آلمان و اسپانیا می  تواند تجربه جدیدی را برای حضور در فوتبال امریکا داشته باشد.زیدان روی خامس حساب نمی کند. قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت در حال حاضر به 35  میلیون یورو رسیده است آن هم در حالی که رئال در جام جهانی 2014 برای خرید وی 80 میلیون یورو پرداخته است. به هر صورت به نظر می رسد که دوره حضور این بازیکن کلمبیایی در برنابئو به اتمام رسیده است و هیچ بعید نیست که به آمریکا برود تا از نظر شرایط زمانی به کشورش نزدیک تر شود.