روبرتو کارلوس: زمانی ۶۰ هزارنفر گرم کردن ما را در سانتیاگو برنابئو می‌دیدند!

روبرتو کارلوس: زمانی ۶۰ هزارنفر گرم کردن ما را در سانتیاگو برنابئو می‌دیدند!

پایگاه خبری فوتبالی – روبرتو کارلوس درباره دوران حضور در رئال مادرید و برزیلی‌های حاضر در سانتیاگو برنابئو به صحبت پرداخت.
به گزارش فوتبالی، با وجود گذشت مدت زیادی از خاتمه حضور روبرتو کارلوس در رئال مادرید اما این بازیکن برزیلی خاطرات حضور در سانتیاگو برنابئو را از یاد نبرده است.
مدافع چپ افسانه‌ای تیم رئال مادرید درباره دوران حضور در این تیم به شبکه رسمی رئال مادرید گفته: به خاطر دارم زمانی، ۶۰ هزار نفر هوادار در استادیوم جمع می‌شدند تا تنها گرم کردن ما را مشاهده کنند. البته تنها برای گرم کردن نبود و ما می‌دانستیم که رئال نباید در سانتیاگو برنابئو شکست بخورد.
کارلوس که در دوران حضور خود در مادرید با برزیلی‌هایی چون رونالدو و خولیو باپتیستا هم‌تیمی بوده است درباره بازیکنان برزیلی فعلی در حمع لوس بلانکو، یعنی وینیسیون و رودریگو گفت: آن‌ها هنوز جوان هسنتد اما نشان داده‌اند چه بازیکنان بزرگی هستند. وینیسیوس این مسئأه را نشان داد و رودریگو هم با خونسردی‌اش، خود را به زیدان اثبات کرده است. حتی رینیر هم در دوران حضور در کاستیا نشان داده که یک برزیلی است و می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند.
روبرتو کارلوس با زین‌الدین زیدان، سرمربی فعلی رئالی‌ها رابطه‌‌ای بسیار صمیمانه دارد. او مدتی پیش در یک گفت و گوی دوستانه پیش روی زیدان اعلام کرده بود زیدان تعداد کمی گل با ضربه سر به ثمر رسانده اما ۲ تا از آن‌ها را در فینال جام جهانی مقابل تیم ما زده است!

1101