حمایت مارادونا از رونالدینیو: او مجرم نیست؛ برای کار به پاراگوئه رفته بود

حمایت مارادونا از رونالدینیو: او مجرم نیست؛ برای کار به پاراگوئه رفته بود

پایگاه خبری فوتبالی – مارادونا در جدیدترین گفت و گوی خود به حمایت از رونالدینیو پرداخت. او درباره وضعیت فعلی دنیا هم صحبت کرده است.
به گزارش فوتبالی، دیه‌گو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین جدیدترین فردی است که از رونالدینیو حمایت کرده. او اعتقاد دارد رونالدینیو که به دلیل آن‌چه جعل مدارک ذکر شده و به زندان افتاده، مجرم نیست.
مارادونا که همیشه به دلیل جنگ‌های لفظی و رسانه‌ای با پله بر سر بهترین بازیکن تاریخ بودن، روابط صمیمانه‌ای با برزیلی‌ها نداشته این بار از رونالدینیو حمایت می‌کند. مارادونا به روزنامه ال‌دیا در حمایت از شاعر فوتبال گفته: چیزی که برای رونالدینیو اتفاق افتاد من را ناراحت کرد. او مجرم نیست و تنها برای کار به پاراگوئه رفته بود. مشکل رونالدینیو «الگو بودن» اوست.  او دوست من است و تا زمان مرگ از او حمایت می‌کنم.
درگیری دنیا با ویروس کرونا و شیوع آن‌ باعث شده شماره ۱۰ افسانه‌ای فوتبال آرژانتین نگران آینده باشد. مارادونا در این رابطه گفته: اقتصاد دیگر مانند قبل نخواهد شد. رهبرها باید بیشتر تلاش کنند تا از این مسئله عبور کنیم. خوشبختانه ما در فدراسیون فوتبال آرژانتین رهبر و رئیس خوبی داریم و من اطمینان دارم او بهترین تصمیم را می‌گیرد.
مارادونای ۵۹ ساله که سابقه هدایت تیم‌هایی چون ریسینگ کلاب، الوصل، تیم ملی آرژانتین و دورادوس را در کارنامه‌اش دارد هم‌اکنون به عنوان سرمربی تیم خیمناسیا به فعالیت می‌پردازد.

1101