رونالدینیو و در آغوش کشیدن مسی در المپیک 2008 (عکس)

رونالدینیو و در آغوش کشیدن مسی در المپیک 2008 (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بازی های فوتبال المپیک 2024 از امروز آغاز می شود و باید دید که در این دوره از رقابت ها کدام تیم موفق می شود مدال طلای این رقابت ها را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در المپیک سال 2008 میلادی که در شهر پکن پایتخت کشور چین برگزار می شد، این تیم ملی آرژانیتن بود که با داشتن جوانانی مثل لیونل مسی، آنخل دی ماریا و سرخیو آگوئرو توانست به قهرمانی برسد و مدال طلای المپیک را به دست بیاورد.

در مرحله نیمه نهایی فوتبال مردان در المپیک 2008، تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی برزیل رفت. در آن بازی لیونل مسی جوان با رونالدینیو روبرو شد. در آن بازی در نهایت تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. گل های آرژانتین را در آن بازی ریکلمه و سرخیو آگوئرو ( دو بار ) به ثمر رساندند.

آن زمان شروع اوج گیری لیونل مسی در بارسلونا بود و از سوی دیگر دوران رونالدینیو در بارسا به انتهای خود رسیده بود. در پایان بازی برزیل - آرژانتین در رقابت های المپیک، رونالدینیو با لیونل مسی خوش و بش کرد و در نهایت او را در آغوش کشید. این دو در بارسا ارتباط خوبی با هم داشتند و رونالدینیو به رشد مسی کمک کرد.

1471