اتفاق روز؛ مارادونا می‌خواهد رونالدینیو را به فوتبال برگرداند

اتفاق روز؛ مارادونا می‌خواهد رونالدینیو را به فوتبال برگرداند

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است رونالدینیو به فوتبال برگردد.
به گزارش فوتبالی، دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره تیم ملی آرژانتین که هم‌اکنون سرمربی تیم خیمناسیا در لیگ آرژانتین را برعهده داد می‌خواهد هر طور شده رونالدینیو را متقاعد کند تا به فوتبال برگردد و پیراهن خیمناسیا را بر تن کند.
رونالدینیوی برزیل که چندی پیش به دلیل جعل پاسپورت توسط مقامات کشور پاراگوئه دستگیر شد هم‌اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود در یک هتل در پاراگوئه است. طبق اعلام El Dia او بارها قصد داشته علی رغم بازنشستگی‌اش به فوتبال برگردد اما هنوز رسما با خیمناسیا مذاکره‌ای نداشته است هرچند که این رسانه اعلام کرده مارادونا به شدت امیدوار است این مسئله رخ دهد. پیشتر و در سال ۲۰۱۶ هم تیم خیمناسیا به رونالدینیو پیشنهادی ۱.۵ میلیون دلاری ارائه کرده بود اما این انتقال صورت نگرفت.
مدیر برنامه‌های رونالدینیو، برادر اوست و قبلا اعلام کرده رونالدینیو به این تیم آرژانتینی نمی‌رود اما این بار شاید با توجه به گذراندن دوران سخت در زندان، بخواهد برای حفظ روحیه به فوتبال برگردد. رونالدینیو در تیم بارسلونا دورانی موفق داشت اما در اواخر حضورش در اسپانیا افت کرد و به میلان رفت. نکته جالب اینجاست مارادونا به دلیل روابط بدش با پله به نظر می‌رسید خیلی از همکاری با برزیلی‌ها استقبال نکند ما انگار این بار مسئله فرق کرده است.

1101